Goldwell

Hej hej, nu är jag tillbaks, har haft prao hela veckan, jobbat från 9-18 så inte så värst pigg på att slänga mig framför datorn det första jag gör. Men idag slutade jag tidigare och imorgon är jag ledig, wihoo:) Praoade på en frisörsalong med en kompis och det var jättekul:) Fick damtorka alla hyllor och städa vagnarna de har alla saxar och papiljotter mm i. De var grymt håriga haha. Sen har jag och min kompis gjort frisyrer på varandra, typ plattat,  lockat, tvättat, inpackningar och slingat håret på varadra. Och idag fick vi de här två glansprodukterna var med oss hem:) Jag tycker de är jättebra och håller vad de lovar, rekomenderar. Finns att köpa hos din frisör:)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

kul att praktisera på en frisörsalong :)

2012-03-22 @ 22:35:01
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0